TA STRONA UŻYWA PLIKÓW COOKIE w celach statystycznych. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Zrozumiałem. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.

Kompletna renowacja Suzuki Samurai

Właśnie zakończyliśmy odbudowę kolejnej Suzuk.
Prace obejmowały pełną odbudowę , ramy, mostów, reduktora, zawieszenie, hamulce. Wykonaliśmy prace blacharskie oraz lakiernicze. Odbudowana została cała instalacja elektryczna.

Celem prac w tym przypadku było zachowanie maksymalnej oryginalności
z dodanie lekkiego zęba. W celu podniesienia komfortu jazdy, został zamontowany silnik
2 litrowy  o mocy 140 koni. Cel został osiągnięty, bardzo jesteśmy zadowoleni z efektu.

Przed sezonem 2015

Mimo że zima w pełni to nie ma czasu na sen. Prace przygotowawcze do sezonu rajdowego 2015 idą pełną parą. Przygotowujemy samochody do rajdów przeprawowych, cross country (dakarowe)  i oczywiście  do rajdów „płaskich” . Nie ważne w jakiej grupie starują „nasze” autka pracujemy  już teraz by nadchodzący sezon był dla wszystkich kierowców udany. To właśnie zimą jest jedyny czas na gruntowne przejrzenie i przygotowanie  samochodu do nadchodzących zmagań. W trakcie trwania sezonu rajdowego nie ma już czasu na remonty czy zmiany koncepcji mechanicznych. Właśnie dla tego zimą w warsztacie czas nie płynie wcale wolniej lecz jest ciągle intensywnie wypełniony.

IMG_2584 IMG_2577 IMG_2586 IMG_2574 IMG_2570 IMG_2569 IMG_2562 IMG_2557 IMG_2553 IMG_2550 IMG_2549 IMG_2547 IMG_2543 DCIM100GOPROGOPR0236. DCIM100GOPROGOPR0233. DCIM100GOPROGOPR0228. DCIM100GOPROGOPR0225. DCIM100GOPROGOPR0223. DCIM100GOPROGOPR0221. DCIM100GOPROGOPR0213. DCIM100GOPROGOPR0210. DCIM100GOPROGOPR0202. DCIM100GOPROGOPR0201. DCIM100GOPROGOPR0198. DCIM100GOPROGOPR0191. DCIM100GOPROGOPR0181. DCIM100GOPROG0010175.

 

Trening oraz strojenie amorów przed Baja Poland 2014

REMX the FROG

the FROG suzuki samurai klasa extreme elektryk

silnik – suzuki 1,3 16V
mosty – Toyota LJ 70 blokady ARB przód tył
instalacja – dwa alternatory BMW 140A każdy
chłodzenie – chłodnica na tyle, wentylator SPAL , dodatkowa pompa obiegowa
zawieszenie – pneumatyczne ze sterowaniem automatycznym oraz manualnym o skoku 24cm
FOTO & VIDEO: www.studio-a-propos.com


Instalacja wyciągarki MORE w pojeździe STRAŻY POŻARNEJ

Baja Żagań 2013

Baja Poland 2013

Udane zmagania rajdowe – Baja Carpathia 2013

Baja Carpatia 2013 zakończona. Serwis RemX z Gdańska miał przyjemność pracować tutaj dla trzech załóg czyli: Piotr Cierzniewski i Michał Bojar TH, Darek Kalisz i Marek SiarekT2, Adam Stachowiak i Remek Moenert T2 oraz jednej startującej w Master Race Jarek Fiołek i Paweł Wdowczyk T2. Wiadomym jest że zawsze zależy startującym oraz serwisowi na jak najlepszym wyniku, natomiast lista startowa mówiła że jeżeli coś uda się osiągnąć to tylko dając z siebie wszystko. Trasa była bardzo zróżnicowana. Obejmowała szybkie partie asfaltowe oraz leśne , wydmowe piaskowe połacie oraz ciasne techniczne zakręty.  Trasa będąca wymagającą wobec zawodników nie  odpuszczała także serwisowi. W ramach restrykcyjnych czasów przewidzianych na serwis większość awarii udało się usunąć. Nie ma możliwości by wyliczyć wszystkie bolączki jakie dopadły auta ale niektóre na pewno. Piotr Cierzniewski walczył nie tylko z trasą ale i z pogłębiającą się awarią układu wtryskowego która nie pozwalała mu na jazdę na 100% mocy silnika co i tak pozwoliło mu wygrać klasęTH.  Darek Kalisz stracił w pewnym momencie całkowicie amortyzację tylnego lewego koła a mimo to uplasował się na 2 miejscu w klasie T2 . Adam Stachowiak całą niedziele jechał tylko z tylnym napędem co było szczególnie deprymujące ,( poprzedniego dnia na oesie nr4 udało mu się osiągnąć najlepszy rezultat w klasie) i ostateczne zajął 6 miejsce w klasie T2.  Jarek Fiołek  biorąc udział w Master Race zajął 1 miejsce w klasie T2. Tegoroczna Baja Carpatia była bardzo udana dla grupy RemX  kolejne zawody na których będziemy chcieli się zaprezentować w jak najsilniejszym składzie to Baja Poland. Chciałbym  podziękować Adamowi Babkiewiczowi za pomoc logistyczną i techniczną podczas trwania rajdu.

REMEK

Piotr Cierzniewski i Michał Bojar – inauguracja sezonu 2013

 Załoga Piotr Cierzniewski i Michał Bojar zainauguruje swój sezon 2013 w  TH Romanian Baja 13 – 16 czerwca,
Rajd jest kandydatem do Pucharu Świata, składa się z  406 km odcinków specjalnych.Baza rajdu to miejscowość Baia Mare na północnym zachodzie Rumunii.
Po zimowych przygotowaniach w serwisie RemX  w Gdańsku samochód zmienił nie tylko wygląd. Modyfikacji uległy praktycznie wszystkie podzespoły od elektroniki po zawieszenie. Wydawało się że prace nad autkiem zakończyły się już długo przed startem . Niestety pech chciał że podczas kolejnych testów  dwa tygodnie przed startem, kierowca Piotr Cierzniewski wypadł z trasy. Przy dużej prędkości dwukrotnie obróciło samochodem przez dach na bardzo wymagającym odcinku, zarośniętym i wyboistym. Na szczęście załodze nic się nie stało ale o rajdówce nie dało się już tak powiedzieć. Prace naprawcze  trwały do ostatniej chwili.   Dla ekipy serwisowej Remka Moenert  zadanie  jest teraz szczególnie trudne bo plan obejmuje start Piotra i Michała w Baja Carpatia już cztery dni po zakończeniu zmagań w Rumunii.

Pierwsze uruchomienie po latach – GAZ 63 Mołotow 2953